Общи условия
Условия за ползване
Общи условия за ползване на уебсайта https://www.cupcoffee.bg
Настоящите Общи условия уреждат отношенията между ФИШИНГ МОЛ 7 ЕООД, наричано по-долу „Търговец“, от една страна, и Потребителите на сайтовете и услугите, разположени на уебсайта http://www.cupcoffee.bg, наричани по-долу „Потребители“, от друга страна.
Фишинг Мол 7 ЕООД е дружество, регистрирано в съответствие с Търговския закон на Република България с BG207871638 в БЪЛГАРИЯ, гр. София, р-н Люлин, имейл адрес hello@cupcoffee.bg, телефон +359877558808
Моля, прочетете изцяло публикуваните Общи условия, преди да използвате информационните и търговските услуги, предлагани на сайта (наричани по-долу Услугите).
Този документ съдържа информация за дейността на Фишинг Мол 7 ЕООД и общите условия за ползване на Услугите, предлагани от Фишинг Мол 7 ЕООД, и регулира отношенията между нас и всеки от нашите Потребители.
Потвърждението на Общите условия е необходимо и задължително условие за сключване на договора между Потребителя и Търговеца.
С приемането на Общите условия, Потребителят се съгласява с обработката на личните му данни въз основа на сключения между него и Търговеца договор.
Дефиниции
За целите на настоящите Общи условия, термините по-долу имат следните значения:
Уебсайт - https://www.cupcoffee.bg и всички негови подраздели.
Потребител - всяко физическо лице, което закупува стоки или ползва услуги, които не са предназначени за извършване на търговска или професионална дейност, както и всяко физическо лице, което като страна по договор по този закон действа извън рамките на своята търговска или професионална дейност.
Общи условия - настоящите Общи условия, които включват условията за ползване, „бисквитките“, правилата за регистрация и доставка, формуляри за доброволно разрешаване на спорове, формуляри за анулиране и замяна и всяка друга правно релевантна информация, намираща се на сайта.
Лични данни - информация за физическо лице, която разкрива неговата физическа, психологическа, умствена, семейна, икономическа, културна или социална идентичност.
Стоки - движими материални активи, с изключение на предмети, продадени като част от принудително изпълнение или други мерки, предприети от упълномощени от закона органи, както и предмети, изоставени или конфискувани в полза на държавата, обявени за продажба от държавни органи.
Договор за продажба - договор, по силата на който търговецът прехвърля или се задължава да прехвърли собствеността върху стоките на потребителя, а потребителят плаща или се задължава да плати цената за тях, включително договори, чийто предмет са както стоки, така и услуги.
Алтернативна процедура за разрешаване на потребителски спорове - процедура за извънсъдебно уреждане на потребителски спорове, която отговаря на изискванията на този закон и която се прилага от орган за алтернативно разрешаване на потребителски спорове.
Предоставени услуги
1. На Сайта Потребителите имат възможност да сключват договори за покупко-продажба на стоки, предлагани от Търговеца.
Команда
2. Потребителите използват интерфейса на Сайта, за да сключват договори с Търговеца за предлаганите стоки.
2.1. Договорът за покупко-продажба на стоки се счита за сключен от момента на потвърждаване на поръчката от Търговеца.
2.2. В случай на неналичност на даден продукт, Търговецът си запазва правото да откаже поръчката.
2.3. След като избере един или повече продукти, предлагани на уебсайта на Търговеца, Потребителят трябва да ги добави към списъка си с продукти за закупуване.
2.4. За да извърши доставката, Потребителят трябва да предостави данни и да избере начин и време на плащане на цената, след което Потребителят трябва да потвърди поръчката чрез интерфейса на уебсайта.
2.5. След като направи поръчка, Потребителят получава имейл, потвърждаващ, че поръчката му е приета.
3. Търговецът има право да откаже сключването на договор с Потребител, който не отговаря на изискванията.
3.1. Търговецът има право да третира Потребител като несъответстващ на условията в случаите, когато
1. е налице неспазване от страна на Потребителя на Общите условия;
2. има некоректно, арогантно или грубо отношение към представителите на Търговеца;
3. системно малтретиране от страна на Потребителя спрямо Търговеца.
Цени
4. Цените на предлаганите стоки са тези, посочени на уебсайта на Търговеца към момента на подаване на поръчка, освен в случаите на очевидна грешка.
4.1. Цените на стоките включват ДДС, където е приложимо.
5. Търговецът си запазва правото да променя цените на предлаганите на уебсайта стоки по всяко време и без предварително уведомление, като тези промени няма да засегнат вече направени поръчки.
6. Търговецът може да предоставя отстъпки за стоките, предлагани на Сайта, в съответствие с българското законодателство и правилата, установени от Търговеца. Правилата, приложими за такива отстъпки, са достъпни на мястото, където е показана отстъпката. Отстъпките могат да бъдат предоставяни под различни форми (напр. промоции, отстъпки за лоялност, предоставяни индивидуално, на случаен принцип или в резултат на участие в конкурс или клиентско проучване).
6.1. Различни видове отстъпки не могат да се комбинират при поръчка и закупуване на едни и същи стоки.
Плащане
7. Ако потребителят върне стоки с право на възстановяване на сумата по каквато и да е причина, цената, предмет на възстановяването, се намалява с размера на получената отстъпка, приложена към стоките, и се възстановява само действително платената сума.
8. Потребителят може да заплати поръчаните стоки, използвайки по свой избор една от опциите, изброени на уебсайта. На уебсайта плащането е възможно по следните начини:
- с кредитна или дебитна карта
- с наложен платеж
9. Ако Потребителят избере метод на плащане, който включва трета страна доставчик на платежни услуги, Потребителят може да бъде обвързан от общите условия и/или таксите на тази трета страна.
10. Търговецът не носи отговорност, ако метод на плащане, включващ доставчик на платежни услуги от трета страна, е недостъпен или не работи правилно по причини, които не се дължат на Търговеца.
Прекратяване на договора и замяна
11. Потребителят има право да се откаже от договора, без да посочва причина и без обезщетение или неустойки, в рамките на 14 дни от датата на получаване на стоките от Потребителя или от трето лице.
12. За да упражни правото, предвидено в тази клауза, Потребителят трябва недвусмислено да уведоми Търговеца за решението си да се откаже от договора, като посочи стоките, които желае да върне, предостави всички подробности относно поръчката и извършената доставка, включително, но не само: съдържанието и стойността на поръчката, данните на лицето, направило поръчката, данните на лицето, приело доставката, и датата на доставката.
14. Търговецът публикува на уебсайта си формуляр за упражняване на правото на отказ.
15. За да упражни правото си на отказ, търговецът предлага на потребителя избор между попълване и подаване на стандартния формуляр за отказ или друго недвусмислено искане по електронен път чрез уебсайта. В такива случаи търговецът незабавно изпраща на потребителя потвърждение за получаване на отказа му на траен носител.
16. Потребителят връща стоките за своя сметка, заедно с касовата бележка и фактурата, ако е приложимо, като ги предава на Търговеца или на упълномощено от последния лице, в срок от 14 дни от датата, на която Потребителят е упражнил правото си на отказ.
17. При връщане стоките трябва да бъдат в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или повреди по търговския вид.
18. Търговецът има право да отложи възстановяването на суми до получаването на стоките обратно.
19. Ако Потребителят не изпълни задължението си за връщане на стоките, без да уведоми търговеца за забавянето и без да посочи основателна причина за това, се счита, че е оттеглил декларацията си за отказ от договора.
20. Ако Търговецът е направил разходи във връзка с изпълнението на договора и Потребителят се откаже от договора, Търговецът има право да задържи съответната сума за направените разходи или да поиска тяхното заплащане.
21. Потребителят няма право да се откаже от договора, ако предметът му е:
- за доставка на запечатани стоки, които са били разпечатани след доставката и които не могат да бъдат върнати поради хигиенни или здравословни причини
22. Търговецът възстановява цената, платена от потребителя за върнатите стоки.
22.1. Ако потребителят е извършил плащане по договора с банкова карта и е упражнил правото си на отказ от договора, възстановяването на сумата се извършва чрез нареждане на обратна транзакция по картата, с която е извършено плащането, в срок от 7 работни дни.
Общи условия за абонаментни кутии Cup coffee
23. На Сайта Потребителите имат възможност да се абонират за месечни пакети Cup coffee. С абонамента си за месечни пакети Cup coffee, Потребителят се съгласява с Общите условия на Сайта.
24. Абонаментът на Потребителя започва веднага щом Потребителят завърши поръчката си за абонамент на Сайта. Първата кутия Cup coffee, която Потребителят ще получи, е кутията за месеца, в момента, в който Потребителят направи поръчката си за абонамент, ако кутията е налична. Например, ако уеб страницата посочва, че абонаментът на Потребителя е за месец май, абонаментът на потребителя ще започне с Cup coffee за май. Ако към момента на поръчката месечната кутия Cup coffee за този месец не е налична, Потребителят ще получи кутията за следващия месец, през следващия месец.
25. Cup coffee изпраща месечни издания на кутии Cup coffee на всички Потребители с активен абонамент в началото на всеки месец - приблизително около 1-во число на месеца. В случай че Потребител се абонира, след като кутиите за този месец са били изпратени, Търговецът ще се стреми да изпрати първата кутия Cup coffee в рамките на 2 работни дни от получаване на поръчката за абонамент. След това Търговецът ще се стреми да изпрати всяка следваща кутия Cup coffee около 1-во число на всеки месец. Потребителят трябва да има предвид, че може да има случайни забавяния в доставката на кутии поради непредвидени проблеми, свързани с процеса на доставка на кутиите. Всички прогнозни дати на доставка са само приблизителни и непредвидените забавяния в доставката не се считат за основание за възстановяване на сумата. Веднага щом Търговецът изпрати месечната кутия Cup coffee, Потребителят ще получи имейл, потвърждаващ това обстоятелство, съдържащ номер за проследяване, който ще позволи на Потребителя да проследи пратката.
26. Ако Потребителят желае да промени адреса за доставка на своите Cup coffee кутии, той може да го направи чрез своя акаунт в Сайта, ако Потребителят плаща за месечните кутии с карта, или като се свърже с Търговеца по имейл на hello@cupcoffee.bg , ако Потребителят плаща за месечните кутии с наложен платеж. Ако Потребителят желае промяната да влезе в сила от следващия месец, той трябва да направи необходимата промяна до 25-то число на текущия месец. Например, ако Потребителят желае да промени адреса за доставка на своя Cup coffee от януари, той трябва да промени адреса за доставка до 25 декември. Ако Потребителят не е променил адреса си преди този срок, неговият BelleBox ще бъде изпратен на стария адрес, а Търговецът няма да носи отговорност, ако Потребителят не е получил своята кутия и няма да възстанови на Потребителя платената от него сума.
27. Търговецът предлага опция за месечен абонамент. След изтичане на месеца, всеки абонамент се подновява автоматично на първия ден от следващия месец, освен ако Потребителят не е прекратил абонамента си не по-късно от последния ден на текущия месец, ако Потребителят плаща за месечни кутии с кредитна или дебитна карта, или не по-късно от 25-ия ден на текущия месец, ако Потребителят плаща за месечни кутии с наложен платеж. Например, ако Потребителят има месечен абонамент през януари, на 1 февруари абонаментът на Потребителя ще се поднови автоматично за месец февруари, освен ако Потребителят не е прекратил абонамента си не по-късно от 25 януари, ако Потребителят плаща за месечни кутии с кредитна или дебитна карта.
28. Всеки абонамент се класифицира като единичен договор за продажба за редовна доставка на стоки. Потребителят има право на възстановяване на сумата само ако прекрати абонамента си в рамките на 14 дни от датата, на която е получил първия си Cup coffee. В този случай Потребителят трябва да се свърже с Търговеца и да го информира съответно. Потребителят може да направи това, като попълни следния формуляр и го изпрати до Търговеца по имейл или като пише до Търговеца по имейл, използвайки следния формуляр:
До: hello@cupcoffee.bg
Тема на имейла: Прекратяване и анулиране на абонамента и възстановяване на сума.
Искам да прекратя и анулирам абонамента си и да получа възстановяване на сумата, която съм платил.
Дата на поръчката:
Номер на поръчката:
Потребителско име:
Адрес на потребителя:
Дата:
В случай на анулиране на абонамента, както е предвидено по-горе в тази клауза 28, Потребителят е длъжен да върне получения Cup coffee на Търговеца. В рамките на седем дни от получаване на първия върнат Cup coffee, Търговецът е длъжен да възстанови на Потребителя сумата, получена за анулирания абонамент.
Правилата в тази клауза 28 се прилагат само за анулиране на абонамента след първата доставка на Cup coffee и не се прилагат за анулиране на абонамента след последващи доставки на Cup coffee кутии.
29. Потребителят има право да прекрати абонамента си по всяко време в бъдеще, но ако не прекрати и не анулира абонамента си в рамките на 14 дни от получаването на първия Cup coffee и не информира Търговеца в същия срок, че желае да получи възстановяване на сумата, Търговецът ще има право да не възстанови на Потребителя сумата, платена за този първи бокс.
30. Ако Потребителят желае да прекрати абонамента си за периода, следващ текущия абонаментен период, той трябва да го направи не по-късно от 25-то число на текущия месец, ако Потребителят плаща за месечните кутии с карта, в противен случай абонаментът автоматично ще се поднови за същата продължителност на 25-то число на текущия месец и Потребителят ще получи кутията Cup coffee за следващия месец. Например, ако Потребителят желае да прекрати абонамента си за периода април, той трябва да го направи чрез уебсайта до 25 март, ако Потребителят плаща за месечните кутии с кредитна или дебитна карта. В противен случай абонаментът автоматично ще се поднови за същата продължителност на 25 март.
31. Търговецът си запазва правото да прекрати абонамента на Потребителя по всяко време поради нарушение на настоящите Общи условия. Търговецът си запазва правото също така да прекрати и/или промени модела на абонамент по своя преценка.
Гаранции и рекламации
32. Потребителят има право да предяви рекламация за всяко несъответствие на стоките или услугите с договореното/поръчаното, ако след доставката се установят несъответствия с договора за продажба.
33. Всяко несъответствие на стоките на Потребителя с договора за продажба, което възникне в рамките на 6 месеца от доставката на стоките, се счита за съществувало към момента на доставката на стоките, освен ако не се докаже, че несъответствието се дължи на естеството на стоките или на характера на несъответствието.
34. Потребителят не може да оспори съответствието на потребителската стока с договора за продажба, когато
1. е знаел или не е могъл да не знае за липсата на съответствие към момента на сключване на договора;
2. несъответствието се дължи на материали, предоставени от Потребителя.
35. Потребителят има право да подаде рекламация относно стоки или услуги, независимо дали производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция за стоките или услугите.
36. Ако рекламацията бъде удовлетворена чрез замяна на стоките с други стоки, които отговарят на договорените условия, Търговецът ще запази първоначалните гаранционни условия на Потребителя.
37. При предявяване на рекламация потребителят може да поиска възстановяване на платената сума, замяна на стоките с други, в съответствие с договорената цена, или намаление на цената.
38. Рекламацията се подава устно по телефона на посочения от търговеца телефонен номер или писмено по електронна поща, по пощата или се подава на адреса на дружеството. Търговецът предоставя формуляр за рекламация, достъпен на уебсайта си.
39. При подаване на рекламация, Потребителят ще посочи предмета на рекламацията, предпочитания начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно поисканата сума, както и адрес, телефонен номер и имейл адрес за контакт.
40. При подаване на рекламация, Потребителят е длъжен да приложи и документите, на които се основава рекламацията, ако е приложимо.
41. Рекламация за потребителски стоки може да се предяви в рамките на шест месеца от доставката на стоките, но не по-късно от два месеца от датата на откриване на неспазване на договорените условия.
42. Срокът се спира за периода, необходим за постигане на споразумение между Търговеца и Потребителя за разрешаване на спора.
43. Ако Търговецът е предоставил търговска гаранция за стоките и гаранционният срок е по-дълъг от срока за подаване на рекламация по клауза 41, рекламацията може да бъде подадена до изтичане на срока на търговската гаранция.
44. Подаването на жалба не изключва правото на иск за обезщетение.
45. Търговецът е длъжен да води регистър на жалбите. На потребителя се изпраща документ на посочения от него имейл адрес, в който се посочват номера на жалбата в регистъра и видът на стоката.
46. Когато търговецът е удовлетворил рекламацията, той издава удостоверение за това и предоставя копие от него на Потребителя.
47. В случай на основателна рекламация, Търговецът, в едномесечен срок от датата на подаване на рекламацията от Потребителя, ще изпрати на Потребителя същите стоки, съгласно договора за продажба, а ако тези стоки не са налични, ще предложи на Потребителя замяната им с други стоки с подобни характеристики или стойност.
Връщането от Потребителя на рекламираните стоки на Търговеца, както и доставката от Търговеца на Потребителя на стоките в замяна на рекламираните стоки, са безплатни за Потребителя.
48. В случай на несъответствие на потребителска стока с договора за продажба и когато Потребителят не е удовлетворен от разрешаването на рекламацията, той има право да избира между една от следните възможности:
1. прекратяване на договора и възстановяване на платената от него сума
2. намаление на цената.
49. Потребителят не може да поиска възстановяване на платената сума или намаляване на цената на стоките, ако Търговецът се съгласи да замени потребителските стоки с нови или да поправи стоките в рамките на един месец от подаване на рекламацията от потребителя.
50. Потребителят не може да иска разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.
Интелектуална собственост
51. Правата върху интелектуална собственост върху всички материали и ресурси на уебсайта на Търговеца (включително наличните бази данни) са защитени по Закона за авторското право и сродните му права, принадлежат на Търговеца или надлежно определеното лице, което е прехвърлило правото на ползване на Търговеца, и не могат да бъдат използвани в нарушение на приложимото законодателство.
52. В случай на копиране или възпроизвеждане на информация извън разрешения обхват, както и в случай на всяко друго нарушение на права върху интелектуална собственост върху ресурсите на Търговеца, Търговецът има право да претендира за обезщетение за преки и косвени вреди в пълен размер.
53. Освен ако изрично не е уговорено друго, Потребителят няма право да възпроизвежда, променя, изтрива, публикува, разпространява или по друг начин да разкрива информационните ресурси, публикувани на уебсайта на Търговеца.
54. Търговецът се задължава да предприеме необходимите предпазни мерки, за да гарантира, че Потребителят има право на правилен достъп до предоставяните услуги.
55. Търговецът си запазва правото да преустанови достъпа до предоставяните услуги. Търговецът има право, но не и задължение, по своя преценка да изтрива информационни ресурси и материали, публикувани на уебсайта му.
Прекратяване и разваляне на договора
56. Търговецът има право едностранно да прекрати договора, по своя преценка, без предварително уведомление, ако установи, че предоставяните услуги се използват в нарушение на настоящите Общи условия, законодателството на Република България и общоприетите морални норми.
57. С изключение на предвиденото в настоящите Общи условия, договорът между страните се прекратява и ако дейността на Търговеца бъде прекъсната или поддръжката на уебсайта му бъде прекъсната.
58. С изключение на случаите, посочени по-горе, всяка от страните може да прекрати този договор, като уведоми другата страна една седмица предварително, в случай на неизпълнение на договорните си задължения.
59. Писмената форма на договора се счита за спазена чрез изпращане на съобщение по електронна поща (имейл), чрез натискане на електронен бутон на страница със съдържание, която е попълнена или избрана от потребителя, или чрез отбелязване на квадратче на уебсайта и др., стига изявлението да е технически записано по начин, който позволява възпроизвеждането му.
Предпазна клауза
60. Страните декларират, че ако една или повече клаузи от настоящите общи условия се окажат недействителни, това не води до недействителност на целия договор или на която и да е негова част. Недействителната клауза се заменя от императивните разпоредби на закона или установената практика.
Изменение на общите условия
61. Търговецът може, по своя преценка, в зависимост от обстоятелствата, да променя, модифицира или актуализира настоящите Общи условия. Потребителят е длъжен периодично да се информира на уебсайта на Търговеца за съдържанието на действащите Общи условия, от време на време, в пълен размер. Използването на Услугите на Търговеца от Потребителя след такива промени или изменения на Общите условия ще се счита за изрично приемане от страна на Потребителя на изменените/изменени Общи условия и съгласието на Потребителя да бъде предмет на настоящите изменени/изменени Общи условия.
Приложимо право и компетентен съд
62. За всички случаи, неуредени от настоящите Общи условия, се прилагат разпоредбите на действащото законодателство в Република България.
63. Потребителят с настоящото декларира и гарантира, че е навършил осемнадесет (18) години и е напълно способен и компетентен да разбира и приема условията, задълженията, декларациите, гаранциите и гаранциите, посочени в настоящите Общи условия.
Информация за органите, контролиращи дейността
Органите, които регулират дейността на търговеца, са Комисията за защита на потребителите и Комисията за защита на данните, със следните данни за контакт:
Комисия за защита на потребителите:
- Уебсайт: https://kzp.bg/kontakti
- Телефонен номер: +359 700 111 22
- имейл: info@kzp.bg
- Адрес: София, България, площад „Славейков“, № 4А, етажи 3, 4 и 6
Комисия за защита на данните:
- Уебсайт: https://www.cpdp.bg/
- Телефонен номер: =359 2/91-53-518
- имейл: kzld@cpdp.bg
- Адрес: София, България, 1592, бул. „Проф.Цветан Лазаров“ бр. 2.
Потребителите могат да използват Европейската платформа за онлайн решаване на спорове (ОРС), достъпна на адрес / http://ec.europa.eu/odr / - портал с единен достъп, който позволява на потребителите и търговците в ЕС да разрешават своите спорове.
Алтернативното разрешаване на спорове (АРС) между потребители и търговци е извънсъдебна помирителна процедура на доброволна основа.
Съвместните помирителни комитети улесняват разрешаването на спорове между потребители и търговци относно договори за продажба на стоки и предоставяне на услуги.
Консолидираният списък на признатите органи за алтернативно разрешаване на спорове на държавите членки на Европейския съюз може да бъде намерен на адрес:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.adr.show